Bc. Lenka Grosmanová

Diplomová práce

Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně

Marketing of the town Mariánské Lázně
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně. Vlivem sílící globální konkurence na všech úrovních, ale také zvýšením nároků obyvatelstva na kvalitu života, se prohlubují rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými městy. Tento tlak nutí města k inovacím a rozvoji, a to nejen ve sféře technologické, ale i institucionálně – organizační. Je nutné aplikovat poznatky …více
Abstract:
Topic of this graduation theses is marketing and marketing communication of the town Marianske Lazne. In due to increasing global competition at all levels but also increasing demands on people's quality of life are deepen the differences between successful and unsuccessful cities. This pressure forces press on the city to the innovation and development, not only in the realm of technology, but institutionally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace