Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení – Barbora Mílková
Barbora Mílková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Analysis of customer satisfaction in particular accommodation facility
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je výzkum spokojenosti zákazníků vybraného ubytovacího zařízení. Jeho cílem je identifikovat charakteristiky hostů podniku, definovat faktory ovlivňující spokojenost zákazníků, na základě metod jejího měření určit celkovou míru spokojenosti návštěvníků a na závěr navrhnout přínosná doporučení. Ty poté poslouží jako zdroj pro zavedení případných změn, které by mohly vést ke …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is research on customer satisfaction of a selected accommodation facility. Its aim is to identify the characteristics of the hostel guests, define the factors influencing customer satisfaction, determine the overall level of visitor satisfaction based on the methods of its measurement and finally to propose beneficial recommendations. These will later serve as a source …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Valentýna Zamastilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Průzkum spokojenosti návštěvníků Café-Cocktail baru
Martin Kohoutek -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková