Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu – Lenka JELÍNKOVÁ
Lenka JELÍNKOVÁ
Bachelor's thesis
Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu
The competitive fight of retails outlets in Ústecký region
Abstract:
Bakalářská práce Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu je zaměřena na analýzu a srovnání metod v konkurenčním boji mezi jednotlivými maloobchodními společnostmi. K analýze bylo vybráno šest nejvýznamnějších maloobchodních řetězců nacházejících se na území Ústeckého regionu. Jedná se o Tesco, Kaufland, Globus, Lidl, Penny Market a Albert. Analýza byla prováděna dle marketingového …moreAbstract:
In this Bachelor thesis named The competitive fight of retails outlets in Ústecký region are analysed and compared methods in a competitive fight between retails. The analysis was processed on the most significant retails situated in Ústecký region. These retails are Tesco, Kaufland, Globus, Lidl, Penny Market and Albert. The analysis was focused on marketing mix and behaving of customers. One part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Lenka. \textit{Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/agoam3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JELÍNKOVÁ, Lenka. Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu hobby prodejny
Kristýna Wichová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje vybraného produktu
Štěpánka Tůmová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová