Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu – Lenka JELÍNKOVÁ
Lenka JELÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu
The competitive fight of retails outlets in Ústecký region
Anotace:
Bakalářská práce Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu je zaměřena na analýzu a srovnání metod v konkurenčním boji mezi jednotlivými maloobchodními společnostmi. K analýze bylo vybráno šest nejvýznamnějších maloobchodních řetězců nacházejících se na území Ústeckého regionu. Jedná se o Tesco, Kaufland, Globus, Lidl, Penny Market a Albert. Analýza byla prováděna dle marketingového …víceAbstract:
In this Bachelor thesis named The competitive fight of retails outlets in Ústecký region are analysed and compared methods in a competitive fight between retails. The analysis was processed on the most significant retails situated in Ústecký region. These retails are Tesco, Kaufland, Globus, Lidl, Penny Market and Albert. The analysis was focused on marketing mix and behaving of customers. One part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNKOVÁ, Lenka. \textit{Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/agoam3/.
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Lenka. Konkurenční boj maloobchodních řetězců v Ústeckém regionu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu hobby prodejny
Kristýna Wichová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje vybraného produktu
Štěpánka Tůmová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová