Význam marketingu pro menší výrobní podnik – Lukáš Markl
Lukáš Markl
Bakalářská práce
Význam marketingu pro menší výrobní podnik
the importance of marketing for a smaller manufacturing company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam marketingu pro malý výrobní podnik. Zaměřuje se, jak vysoký podíl zastoupení marketingových nástrojů existuje ve výrobní a prodejní strategii firmy.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the significance of marketing for a small manufacturing enterprise. It examines how well marketing tools are integrated into the company's production and sales strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Bohdan Linda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Markl, Lukáš. Význam marketingu pro menší výrobní podnik. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
Lukáš Janečka -
Komunikační mix pro podnik služeb
Veronika Kůtková -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová