Lukáš Markl
Bachelor's thesis
Význam marketingu pro menší výrobní podnik
the importance of marketing for a smaller manufacturing company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam marketingu pro malý výrobní podnik. Zaměřuje se, jak vysoký podíl zastoupení marketingových nástrojů existuje ve výrobní a prodejní strategii firmy.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the significance of marketing for a small manufacturing enterprise. It examines how well marketing tools are integrated into the company's production and sales strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 7. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Bohdan Linda, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Markl, Lukáš. Význam marketingu pro menší výrobní podnik. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
Lukáš Janečka -
Komunikační mix pro podnik služeb
Veronika Kůtková -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová