Ing. Daniela Linhartová

Diplomová práce

Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?

Double face banned advertising: unfair competition or marketing ploy?
Anotace:
Tématem diplomové práce je problematika zakázané reklamy. Práce stručně charakterizuje reklamu, zabývá se její typologií a zachycuje její historickým vývojem od starověku po současnost. S vývojem úzce souvisí i právní rámec, stanovující pravidla v oblasti lidské činnosti, tedy i reklamy, proto je stručně zpracována současná právní úprava týkající se dané problematiky. V závěru se práce zabývá konkrétní …více
Abstract:
The topic of thesis is banned advertising. The paper briefly describes advertising, deals with the typology and captures its historical development from ancient times to the present. With the development closely related to the legal framework laying down the rules of human activity, including advertising, so it is briefly elaborated the current legislation on the issue. In conclusion, the work deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma