Mgr. Petr ŠTEFFEK

Diplomová práce

Má stát značku? Jak ji tvořit?

Does the State have a Brand? How do we create it?
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou tvorby dobře fungující vizuální značky státu, jako prostředku marketingové komunikace. Ve své podstatě vychází z historického kontextu a převážně se zaměřuje na tvorbu české značky, která by obstála v silném konkurenčního boji v oblasti cestovního ruchu a hospodářské politiky státu. Pro ucelenou představu porovnává kvalitativní provedení značky se situací v jiných …více
Abstract:
This dissertation deals with the issue of creation of a well performing visual brand of the state that can be successfully used as a mean of marketing communication. The written work is based on a historical context with the main focus on creation of a Czech brand that would be strong enough to survive and succeed in the strong competitive tourism and economic policy environment. Furthermore, in order …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4977

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTEFFEK, Petr. Má stát značku? Jak ji tvořit?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma