Veronika BREJCHOVÁ

Bakalářská práce

Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj

Brand management of company Plzeňský Prazdroj, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá brand managementem a jeho využitím ve společnosti. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení značky a jsou zde popsány charakteristické vlastnosti značky, které vytvářejí její hodnotu jak pro společnost, tak pro zákazníka. Předmětem praktické části je analýza konkrétní značky Pilsner Urquell ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., vymezení konkurence a zhodnocení …více
Abstract:
The purpose of the paper given is to introduce brand management and its utilization in a company. Theoretical part contains an introduction to the topic of brand management and description of characteristics of a brand creating value for the company and its customers. The subjekt of the practical part is an analysis of Pilsner Urquell brand of company Plzeňský Prazdroj, a. s., furthermore a description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BREJCHOVÁ, Veronika. Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností