Kamila ŠŤASTNÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

Marketing mix corporation of Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma ?Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem? je zhodnocení marketingového mixu společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem a doporučení účinnějšího marketingového mixu. V jednotlivých kapitolách této práce jsou teoreticky vymezeny pojmy, které s marketingovým mixem souvisí, včetně popisu zařízení a současného stavu Clarion Congress …více
Abstract:
The aim of this thesis entitled "Marketing Mix of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem" is the evaluation of a marketing mix of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem and the recommendations to improve it. Concepts related to the marketing mix including a description of contemporary status of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem are theoretically introduced in chapters of this thesis. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠŤASTNÁ, Kamila. Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing