Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Pavla Čmelíková
Bc. Pavla Čmelíková
Master's thesis
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
The Influence of Sales Environment on Consumer’s Decision
Abstract:
Předložená diplomová práce objasňuje problematiku prodejního prostředí jako vlivného modifikátoru nákupního chování v prodejnách se spodním prádlem. Jsou porovnávány čtyři prodejny vybraných značek spodního prádla, Tezenis, Triumph, Intimissimi a Etam. Analyzován je vliv barev, hudby, layoutu a vůně ovlivňující komplexně zákazníka v jeho nákupním rozhodování uvnitř prodejny i vně. Podklady k práci …moreAbstract:
This thesis describes the main issues that effect customers behaviour and purchasing decisions directly inside the store. This thesis is specialising in the business of underclothing. Four different brands of underclothing have been compared, Tezenis, Triumph, Intissimi and Etam. Music, layout, colours and scent have been examined inside and outside the stores. This survey is based on structured observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/puq88/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
Andrea Kypěnová -
Specifika prodeje finančních produktů spořících na důchod v České spořitelně, a.s.
Monika Trsková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Marketingové aktivity vybraného obchodního řetězce na podporu zvýšení prodeje fairtradových produktů
Nikola KŘEHLÍKOVÁ -
Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje
Jiří Vanke -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová