Bc. Pavla Čmelíková

Diplomová práce

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování

The Influence of Sales Environment on Consumer’s Decision
Anotace:
Předložená diplomová práce objasňuje problematiku prodejního prostředí jako vlivného modifikátoru nákupního chování v prodejnách se spodním prádlem. Jsou porovnávány čtyři prodejny vybraných značek spodního prádla, Tezenis, Triumph, Intimissimi a Etam. Analyzován je vliv barev, hudby, layoutu a vůně ovlivňující komplexně zákazníka v jeho nákupním rozhodování uvnitř prodejny i vně. Podklady k práci …více
Abstract:
This thesis describes the main issues that effect customers behaviour and purchasing decisions directly inside the store. This thesis is specialising in the business of underclothing. Four different brands of underclothing have been compared, Tezenis, Triumph, Intissimi and Etam. Music, layout, colours and scent have been examined inside and outside the stores. This survey is based on structured observation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní