František VINKLÁREK

Bakalářská práce

The functions of hashtags in advertisements

The functions of hashtags in advertisements
Abstract:
This thesis focuses on analysing the functions and forms of hashtags used in printed and online advertisements. Its purpose is to determine which functions and forms of hashtags are used in advertisements and to discuss the reason why they are used. Furthermore, the differences between the hashtags collected from printed and online advertisements are also considered. Functions of the collected hashtags …více
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou funkcí a forem hashtagů použitých v tištěných a online reklamách. Cílem analýzy je určit jaké funkce a formy hashtagů v reklamě jsou použity a proč jsou použity. Mimo to, nalezení možných rozdílů mezi hashtagy v tištěné a online reklamě je také cílem této práce.. Funkce hashtagů jsou popsány podle teorie Systemic Functional Linguistics, jež vyvinul Michael Halliday. Co …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dominika Kováčová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VINKLÁREK, František. The functions of hashtags in advertisements. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání

Práce na příbuzné téma