Stanovení odezvy základové konstrukce mostního pilíře na seizmické zatížení vyvolané provozem na železniční trati – Zuzana Janderová
Zuzana Janderová
Diplomová práce
Stanovení odezvy základové konstrukce mostního pilíře na seizmické zatížení vyvolané provozem na železniční trati
Evaluation of Seismic Loading Generated by Railway Traffic on Bridge Pillar Basement
Anotace:
Navrhování a provádění základových konstrukcí mostních pilířů jsou velmi rozvinutými disciplínami odvětví moderního dopravního stavitelství zaměřeného na geotechnické problémy. Technická seizmicita vyvolaná železniční kolejovou dopravou je jedním z mnoha vnějších geotechnických vlivů, které na tyto konstrukce působí. Úkolem této práce je provedení experimentálního měření, vyhodnocení a interpretace …víceAbstract:
Pillar foundation designing and building are very advanced disciplines of modern transport engineering focus on geotechnical problems. Technical seismicity induced by railway traffic is one from many external geotechnical influences that are having an affects on this constructions. Subject of this thesis are an experimental measurement, evaluation and interpretation of technical seismicity register …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84114
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Zdeněk Kaláb
- Oponent: Karel Karmazín
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDEROVÁ, Zuzana. \textit{Stanovení odezvy základové konstrukce mostního pilíře na seizmické zatížení vyvolané provozem na železniční trati}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ah3f79/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta stavebníMagisterský studijní program / obor:
Stavební inženýrství / Geotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Modelování vlivu technické seizmicity na okolní horninové prostředí
Tomáš Petřík -
Seizmické zatížení vlivem železniční dopravy mezi stanicemi Ostrava střed a Ostrava hlavní nádraží
Tomáš Bílý -
Matematický model trubkového chemického reaktoru
Marek KOŇAŘÍK -
Vyvažování nelineárního matematického modelu letounu aplikací evolučních algoritmů
Lukáš TOMŠŮ -
Vliv změny lokální geologie na seizmický efekt vyvolaný železniční dopravou
Josef Čejka