The Role of New Media in a Modern Marketing Communication – Ulkar Aliyeva
Ulkar Aliyeva
Bakalářská práce
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotace:
Práce analyzuje hlavní aspekty spojené s používáním nových médií v současné marketingové komunikaci. Srovnání tradičních a nových kanálů v průběhu výzkumu ukazuje, že nová média získávají větší popularitu mezi zákazníky, a proto se stále více a více používají společnostmi v jejich marketingových aktivitách. Analýza společnosti L'Oréal v této práci v praxi ukazuje, jak jsou online sociální média a marketingové …víceAbstract:
The thesis analyses the main aspects associated with the use of new media in contemporary marketing communication. A comparison between traditional and new channels held in the course of the research illustrates that new media are gaining greater popularity among customers, and therefore become more and more widely used by companies in their marketing activities. The analysis of L’Oréal Company within …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALIYEVA, Ulkar. \textit{The Role of New Media in a Modern Marketing Communication} [online]. Praha, 2019 [cit. 2023-05-31]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ah470c/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ph.D. Vadim Semenenko, MBA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing
Alena Spilková -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets