Ulkar Aliyeva

Bakalářská práce

The Role of New Media in a Modern Marketing Communication

The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotace:
Práce analyzuje hlavní aspekty spojené s používáním nových médií v současné marketingové komunikaci. Srovnání tradičních a nových kanálů v průběhu výzkumu ukazuje, že nová média získávají větší popularitu mezi zákazníky, a proto se stále více a více používají společnostmi v jejich marketingových aktivitách. Analýza společnosti L'Oréal v této práci v praxi ukazuje, jak jsou online sociální média a marketingové …více
Abstract:
The thesis analyses the main aspects associated with the use of new media in contemporary marketing communication. A comparison between traditional and new channels held in the course of the research illustrates that new media are gaining greater popularity among customers, and therefore become more and more widely used by companies in their marketing activities. The analysis of L’Oréal Company within …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication