Radek Vodička

Bachelor's thesis

Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.

Situational Analysis of T-Mobile Czech Republic Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.
Abstract:
The aim of the presented bachelor thesis is to implement a marketing situation analysis at T Mobile Company, Czech Republic, and draft an appropriate strategy. The theoretical part explains basic concepts of marketing and various tools of marketing situation analysis. In the practical part there is carried out a situational analysis with final recommendations for a strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Petr Svoboda
  • Reader: Irena Stejskalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40512