Podnikové PR v konfliktních a krizových situacích – Michaela Mrňová
Michaela Mrňová
Diplomová práce
Podnikové PR v konfliktních a krizových situacích
Corporate public relations in conflict and crisis situations
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí podnikových public relations během konfliktních či krizových situací. Teoreticko-metodologická část pojednává o obecných východiscích public relations, stanovení cílových skupin a nástrojů, ale i o etice v oboru public relations a společenské odpovědnosti firem. Následuje charakteristika krizových situací, typologie krizí a strategie krizových public relations. Praktická …víceAbstract:
Master's thesis deals with area of corporate public relations during conflict or crisis situations. Theoretical and methodological part of the thesis deals with general public relations theory, determination of target groups and instruments of public relations. It also deals with ethics of public relations and corporate social responsibility. Characterization of crisis situations follows, with typology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26257
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Luboš Smrčka
- Oponent: Jan Felt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26257
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová