NÁVRH METODIKY KOMPETENČNÍHO CENTRA ICT PROVOZNÍCH PROJEKTŮ – Petr Marounek
Petr Marounek
Disertační práce
NÁVRH METODIKY KOMPETENČNÍHO CENTRA ICT PROVOZNÍCH PROJEKTŮ
(Aplikace principů programme managementu při budování a provozování kompetenčního centra provozních projektů v bankovním sektoru)
Design of methodology for delivery of ICT support projects via competence centre
Anotace:
Cílem této disertační práce je navrhnout metodiku, která podpoří realizaci několika vzájemně provázaných ICT provozních projektů. Na základě tzv. dobrých praktik v odvětví, principů projektového a programového řízení, vlastních znalostí a zkušeností, vytvořil autor návrh metodiky kompetenčního centra ICT provozních projektů jako virtuálního útvaru společnosti, které má za cíl dodat takový typ projektů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
- Vedoucí: Prokop Toman
- Oponent: Jan Truneček, Jan Stecker
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh procesu identifikace a řízení rizik ve sportovním centru XY
Dominika Rusková -
Návrh zlepšení skladovacího procesu v distribučním centru
Nikola Jánová -
Návrh zmeny procesu v Distribučnom centre pre distrbučný kanál Ecommerce
Martina Medlenová -
Návrh na zlepšení účetního procesu ve sdíleném centru služeb cestou automatizace
Jaroslav Antal -
Realizace procesu vzdělávání v Centru sociálních služeb Děčín
Kateřina VESELÁ -
Návrh pro racionalizaci procesu zásobování stravovacích zařízení Policie České republiky
Jan Dvořák -
Návrh projektu změny procesu vnitropodnikových plateb v centru sdílených služeb
Klára Šustr -
Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Petra Kyselová