NÁVRH METODIKY KOMPETENČNÍHO CENTRA ICT PROVOZNÍCH PROJEKTŮ – Petr Marounek
Petr Marounek
Doctoral thesis
NÁVRH METODIKY KOMPETENČNÍHO CENTRA ICT PROVOZNÍCH PROJEKTŮ
(Aplikace principů programme managementu při budování a provozování kompetenčního centra provozních projektů v bankovním sektoru)
Design of methodology for delivery of ICT support projects via competence centre
Abstract:
Cílem této disertační práce je navrhnout metodiku, která podpoří realizaci několika vzájemně provázaných ICT provozních projektů. Na základě tzv. dobrých praktik v odvětví, principů projektového a programového řízení, vlastních znalostí a zkušeností, vytvořil autor návrh metodiky kompetenčního centra ICT provozních projektů jako virtuálního útvaru společnosti, které má za cíl dodat takový typ projektů …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3392
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2007
- Supervisor: Prokop Toman
- Reader: Jan Truneček, Jan Stecker
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Řízení servisních projektů rozsáhlých informačních systémů
Matúš Burda -
Návrh procesu identifikace a řízení rizik ve sportovním centru XY
Dominika Rusková -
Návrh zlepšení skladovacího procesu v distribučním centru
Nikola Jánová -
Návrh zmeny procesu v Distribučnom centre pre distrbučný kanál Ecommerce
Martina Medlenová -
Návrh na zlepšení účetního procesu ve sdíleném centru služeb cestou automatizace
Jaroslav Antal -
Realizace procesu vzdělávání v Centru sociálních služeb Děčín
Kateřina VESELÁ -
Návrh projektu změny procesu vnitropodnikových plateb v centru sdílených služeb
Klára Šustr -
Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Petra Kyselová