Analýza marketingové komunikace společnosti Pilulka.cz – Tereza Valtrová
Tereza Valtrová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Pilulka.cz
Analysis of Marketing Communications by Pilulka.cz
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti Pilulka.cz. Nejdříve bakalářská práce vychází z teoretické části, ve které jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace na základě prostudované odborné literatury. Druhá, praktická část začíná seznámením se společností Pilulka.cz. Dále rozebírá jednotlivé části jejího marketingového a komunikačního mixu dle poznatků …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the selected company Pilulka.cz. First, the bachelor thesis is based on the theoretical part in which the basic concepts of marketing communication are explained based on the studied literature. The second, practical part begins with an introduction to the company Pilulka.cz. It then analyses the individual parts of its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rnqru/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová