Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Blatenska – Bc. Monika ŠEBKOVÁ
Bc. Monika ŠEBKOVÁ
Bakalářská práce
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Blatenska
The assumptions of commercial services development in a chosen area
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Blatenska. Cílem této práce je popsat mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu dle metodiky Ústavu územního rozvoje a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb ve vybraném mikroregionu.Abstract:
The topic of the thesis is The assumptions of commercial services development in a chosen area - microregion Blatensko. The aim of this work is to describe the micro-focusing on the selected area of commercial services, to carry out situational analysis methodology according to the Institute in regional development and to define the forward development of the field of commercial services in the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Zveřejnit od: 17. 4. 2009
Identifikátor:
12036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: RNDr. Blažena Gehinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEBKOVÁ, Monika. \textit{Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Blatenska}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ahk1vp/.
Jak správně citovat práci
ŠEBKOVÁ, Monika. Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Blatenska. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a z něj vyplývající doporučení pro marketingovou politiku hotelu
Štefan Novotný -
Marketingový plán
Tomáš Lefner -
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Alena Janšová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš
Název
Vložil
Vloženo
Práva