Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol. – Bc. Barbora Kafková
Bc. Barbora Kafková
Master's thesis
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.
The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAFKOVÁ, Barbora. \textit{Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ahlco8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.