Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol. – Bc. Barbora Kafková
Bc. Barbora Kafková
Master's thesis
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.
The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAFKOVÁ, Barbora. \textit{Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ahlco8/.
Jak správně citovat práci
Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Sociology / Social Anthropology
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.