Ing. Ivana Gyürke

Bakalářská práce

Firemní kultura a nadnárodní firmy

Corporate culture and multinational firms
Anotace:
Práce se zabývá hlavně firemní kulturou a jejím vlivem nejen na zaměstnance, ale i na zákazníky. Zabývá se především vztahy mezi zaměstnanci, to jaké klima ve firmě panuje, jak firma a její pracovníci působí na vnější prostředí. Dále klady a zápory kultury firmy, hodnoty, které by měli pracovníci sdílet a její hlavní znaky. V praktické části práce jsou rozebrány firemní kultury největších nadnárodních …více
Abstract:
The work deals mainly with corporate culture and its influence not only the employees but also to customers. It mainly deals with relationships between employees, to identify climate prevails in the company, how the company and its staff operate the external environment. Furthermore, the pros and cons of corporate culture, values that workers should share and its main characters. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace