Ing. David Čemus, BBA

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market

The marketing strategy of the company Pure metals, Inc. in entering the B2B market
Abstract:
Tématem diplomové práce je marketingová strategie společnosti Pure Metals při vstupu na B2B trh s novým produktem. Teoretická část práce vytváří nezbytná teoretická východiska řešené problematiky. Představuje metody, postupy, nástroje a strategie moderního marketingu od světoznámých i českých autorů. Aplikační část práce převádí získané teoretické poznatky do praxe společnosti Pure Metals. Analytická …more
Abstract:
The topic of the diploma thesis is marketing strategy of the company Pure Metals in entering the B2B market. Theoretical part of the thesis creates necessary starting point of the issues. It presents methods, techniques, tools and strategies of modern marketing from Czech and World famous authors. The application part of the thesis converts obtained knowledge in practice and applies it on the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance