Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier – Filip Minarský
Filip Minarský
Diplomová práce
Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier
Online marketing strategy of Rimex Interier
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci online marketingových aktivit společnosti Rimex Interier. Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii a sadu konkrétních doporučení pro zlepšení výkonnosti v online marketingovém prostředí této firmy, která budou navazovat na analýzu stávajících online marketingových aktivit společnosti a hlavních konkurentů. Práce kombinuje …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis and optimization of online marketing activities of Rimex Interier. The aim of this thesis is to propose an online marketing strategy and a set of specific recommendations for improving the performance in the online marketing environment of this company, which will be based on the analysis of the company's existing online marketing activities and those of its main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Petr Bartoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.