Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier – Filip Minarský
Filip Minarský
Master's thesis
Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier
Online marketing strategy of Rimex Interier
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci online marketingových aktivit společnosti Rimex Interier. Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii a sadu konkrétních doporučení pro zlepšení výkonnosti v online marketingovém prostředí této firmy, která budou navazovat na analýzu stávajících online marketingových aktivit společnosti a hlavních konkurentů. Práce kombinuje …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis and optimization of online marketing activities of Rimex Interier. The aim of this thesis is to propose an online marketing strategy and a set of specific recommendations for improving the performance in the online marketing environment of this company, which will be based on the analysis of the company's existing online marketing activities and those of its main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93456
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Petr Bartoš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.