Filip Minarský

Master's thesis

Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier

Online marketing strategy of Rimex Interier
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci online marketingových aktivit společnosti Rimex Interier. Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii a sadu konkrétních doporučení pro zlepšení výkonnosti v online marketingovém prostředí této firmy, která budou navazovat na analýzu stávajících online marketingových aktivit společnosti a hlavních konkurentů. Práce kombinuje …more
Abstract:
This thesis focuses on the analysis and optimization of online marketing activities of Rimex Interier. The aim of this thesis is to propose an online marketing strategy and a set of specific recommendations for improving the performance in the online marketing environment of this company, which will be based on the analysis of the company's existing online marketing activities and those of its main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Petr Bartoš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93456

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.