Filip Minarský

Diplomová práce

Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier

Online marketing strategy of Rimex Interier
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci online marketingových aktivit společnosti Rimex Interier. Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii a sadu konkrétních doporučení pro zlepšení výkonnosti v online marketingovém prostředí této firmy, která budou navazovat na analýzu stávajících online marketingových aktivit společnosti a hlavních konkurentů. Práce kombinuje …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis and optimization of online marketing activities of Rimex Interier. The aim of this thesis is to propose an online marketing strategy and a set of specific recommendations for improving the performance in the online marketing environment of this company, which will be based on the analysis of the company's existing online marketing activities and those of its main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Petr Bartoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93456

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.