Udržitelnost v kosmetickém průmyslu – Klára Herinková
Klára Herinková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Udržitelnost v kosmetickém průmyslu
Anotace:
Absolventská práce „Udržitelnost v kosmetickém průmyslu“ se zabývá problematikou udržitelnosti se zaměřením na kosmetické produkty. Teoretická část se věnuje cirkulárníekonomice, udržitelnosti, greenwashingu a kosmetickému průmyslu, a to zejména složení kosmetických produktů a certifikace. Praktická část se zabývá názory a postoji respondentů ve vztahu k nákupu udržitelných kosmetických produktů. Cílem …víceAbstract:
The graduation thesis "Sustainability in the cosmetic industry" deals with the issue of sustainability with a focus on cosmetic products. The theoretical part deals with circulareconomy, sustainability, greenwashing and the cosmetic passage, especially on the composition of cosmetic products and certification. The practical part deals with the opinionsand attitudes of the respondents in relation to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ai1ggb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERINKOVÁ, Klára. \textit{Udržitelnost v kosmetickém průmyslu}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ai1ggb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská