Jana PATEROVÁ

Bachelor's thesis

Der Marketing-Mix der Firma TON a.s.

The marketing mix of TON a.s.
Abstract:
In my bachelor thesis I have dealt with the theme: ?The marketing mix of TON a.s.? The object of the thesis is the description of marketing mix´s theory, following application in practice, make the SWOT analysis and evaluate its results. This thesis is divided into two parts. I have gained the materials for the theoretical part from specialized literature and other sources. The materials for the practical …more
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zabývala tématem: ?Marketingový mix společnosti TON a.s..? Cílem práce je popsat teorii marketingového mixu a následné využití v praxi, provést SWOT analýzu a vyhodnotit její výsledky. Práce je rozdělena na dvě části. Podklady k teoretické části jsem získala z odborné literatury a jiných zdrojů. Podklady k praktické části mi poskytli zaměstnanci společnosti TON a.s. formou …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PATEROVÁ, Jana. Der Marketing-Mix der Firma TON a.s.. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta