Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků – Bc. Lucie Mohelská
Bc. Lucie Mohelská
Bachelor's thesis
Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků
Covert advertising in garments and textile accessories
Anotácia:
Reklama se stala nedílnou součástí lidského života. Ovlivňuje nás v každodenním životě. Tato bakalářská práce je zaměřena na využití skryté reklamy u oděvů a textilních doplňků. V rešeršní části je reklama definována, uvedeny jsou druhy reklamních médií a nástrojů a zhodnocena je jejich vhodnost při propagaci textilních produktů. Praktická část se zabývá průzkumem v médiích, který je zaměřen na product …viacAbstract:
Advertising has become an integral part of human life. It influences us in own everyday life. This bachelor thesis focuses on covert advertising in the field of garments and textile accessories. In the research part advertising is defined, types of advertising media and tool, and specified their suitability for promotion of textile products assessed. The practical part involved media research that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Vladimír Bajzík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mohelská, Lucie. Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / odbor:
Textil / Textile marketing - textile marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
Elizaveta Murashova -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín -
Marketingová komunikace - product placement v prostředí českého YouTube
Natálie Foltýnová -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva