Bc. Magdaléna Řiháková

Diplomová práce

Dějiny audiovizuality a multimediality, koncepce umělecké avantgardy na území Československa ve dvacátých a třicátých letech dvacátého století

History of audiovisuality and multimediality, the conceptions of interwar avant-garde artists in Czechoslovakia during twenties and thirties of twentieth century
Anotace:
Práce si klade za cíl nabídnout nový pohled na avantgardu v Československu ve dvacátých letech dvacátého století. Cílem je syntetický pohled, který opouští pojetí teatrologické, či filmově-vědní a nahlíží na umělce v tomto čase jako na jedny z prvních, kteří vytvářejí multimediální a audiovizuální počiny. Filmový záznam je užíván jako nástroj umělcův, ne jako svébytný samozábavný kus. Umělci opouštějí …více
Abstract:
The paperwork lays emphasis on new points of view on the Czechoslovakian avant-garde in the twentieth years of the twentieth century. The aim is a synthetic perspective that abandons theatrological or film-scientific interpretation and looks at the artists as they are one of the first who create multimedia and audiovisual actions. The film recording is being used as an artist’s tool, not as a self …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma