Podnikatelské prostředí ve Francii – Ladislava Schweinerová
Ladislava Schweinerová
Bakalářská práce
Podnikatelské prostředí ve Francii
The Business Environment in France
Anotace:
Hlavním cílem práce je charakterizovat politicko-právní, ekonomické, sociálně-kulturní a technologické prostředí Francie a pomocí těchto poznatků zjistit, zda je francouzské podnikatelské prostředí atraktivní pro české firmy a pokud ano, tak které české firmy mají na tomto trhu největší pravděpodobnost uspět. Dílčími cíli je pak popis možností vstupu českého subjektu na francouzský trh a zjištění oborových …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze political, legal, economic, social, cultural and technological environment of France and to find out, if the French business environment is attractive for Czech companies, and if so, which Czech companies are most likely to suceed in this market. The partial objectives are the description of the posibilities of the Czech subjects to enter the French …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Possibility of a Czech company doing business in China
Yuan Xu -
Family business in Ukraine – its problems, opportunities and challenges
Valeriia Kabanova -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Inovace business modelu společnosti RM-SPORT s.r.o.
Marek Matějů -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Tvorba business modelu britské kavárny poskytující výuku angličtiny
Marie Hutařová -
Social Responsibility and its Impact on the Competitiveness of Companies in the International Environment
Tereza Marková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská