Zuzana Šlúchová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj

Marketing Communications of a Non-profit Organization Focusing on a Selected Communication Tool
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vy-braný komunikační nástroj", se zaměřuje na využití konkrétního marketingového komunikačního nástroje v neziskové organizaci směrem k veřejnosti. Neziskový sektor má svá specifika, využívá spíše tradiční nástroje marketingové komunikace, od výstřednějšího využití marketingu v oblasti profitové sféry. Práce je rozdělena …více
Abstract:
Marketing communication of nonprofit organization focused on opted mean of communi-cation is targeting on use of particular marketing communication tool in nonprofit organi-zation towards public. Nonprofit sector has its specifics, exploits rather traditional tool of marketing communication, from excessive use of marketing in profit domain. The thesis is divided into theoretical and practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šlúchová, Zuzana. Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe