Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj – Zuzana Šlúchová
Zuzana Šlúchová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj
Marketing Communications of a Non-profit Organization Focusing on a Selected Communication Tool
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vy-braný komunikační nástroj", se zaměřuje na využití konkrétního marketingového komunikačního nástroje v neziskové organizaci směrem k veřejnosti. Neziskový sektor má svá specifika, využívá spíše tradiční nástroje marketingové komunikace, od výstřednějšího využití marketingu v oblasti profitové sféry. Práce je rozdělena …víceAbstract:
Marketing communication of nonprofit organization focused on opted mean of communi-cation is targeting on use of particular marketing communication tool in nonprofit organi-zation towards public. Nonprofit sector has its specifics, exploits rather traditional tool of marketing communication, from excessive use of marketing in profit domain. The thesis is divided into theoretical and practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLÚCHOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/aicy73/.
Jak správně citovat práci
Šlúchová, Zuzana. Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná