Alina Primakova

Bakalářská práce

Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.

Analysis and proposal for improvement of marketing communication of the non-profit organization Kroky Dobra
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra a nabízí doporučení k jejímu zlepšení. Hlavním cílem práce je posoudit efektivitu marketingové komunikace organizace Kroky Dobra na základě provedeného výzkumu a následně předložit návrhy na její zkvalitnění. V teoretické části práce jsou uvedeny klíčové poznatky o marketingu, marketingové komunikaci a …více
Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing communication of the non-profit organization Kroky Dobra and proposes recommendations for its improvement. The main objective of the thesis is to assess the effectiveness of the marketing communication of the Kroky Dobra organization based on the conducted research and subsequently present suggestions for its improvement. In the theoretical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Alžbeta Gburíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90986

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi