Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s. – Alina Primakova
Alina Primakova
Bakalářská práce
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Analysis and proposal for improvement of marketing communication of the non-profit organization Kroky Dobra
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra a nabízí doporučení k jejímu zlepšení. Hlavním cílem práce je posoudit efektivitu marketingové komunikace organizace Kroky Dobra na základě provedeného výzkumu a následně předložit návrhy na její zkvalitnění. V teoretické části práce jsou uvedeny klíčové poznatky o marketingu, marketingové komunikaci a …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the marketing communication of the non-profit organization Kroky Dobra and proposes recommendations for its improvement. The main objective of the thesis is to assess the effectiveness of the marketing communication of the Kroky Dobra organization based on the conducted research and subsequently present suggestions for its improvement. In the theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90986
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90986
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová