Student Teachers' Competence in Curriculum Development: Comparison between the Czech Republic and China – Li LIU
Li LIU
Disertační práce
Student Teachers' Competence in Curriculum Development: Comparison between the Czech Republic and China
Student Teachers' Competence in Curriculum Development: Comparison between the Czech Republic and China
Abstract:
This dissertation is a comparative study related to the preparation of English teachers in lower secondary schools, which has accompanied by the current curriculum reform in the Czech Republic and in China to pose new demands on teachers. The aim of this study is threefold. First aim is to construct the theoretical framework to understand the concept of student teachers' competence in curriculum development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2014
Zveřejnit od: 16. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIU, Li. \textit{Student Teachers' Competence in Curriculum Development: Comparison between the Czech Republic and China}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/aija7j/.
Jak správně citovat práci
LIU, Li. Student Teachers' Competence in Curriculum Development: Comparison between the Czech Republic and China. Olomouc, 2014. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 7. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva