Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s. – Veronika Davídková
Veronika Davídková
Diplomová práce
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
The analysis of the number of reclamations and of the reclamations handling process in the LASSELSBERGER, a.s. company
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., …víceAbstract:
Main subject of the thesis is customer satisfaction. The introductory theoretical parts of the thesis are devoted right to the customer and his/her satisfaction, to its measuring methods and to the way how to handle complaints, eventually reclamations in corporations. The practical part of the thesis focuses on the analysis of qualitative reclamations and of reclamations and complaints handling and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20348
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2010
- Vedoucí: Ondřej Hykš
- Oponent: Alena Plášková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20348
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ