Renata Popelková

Bakalářská práce

Strategie vstupu vybraných francouzských kosmetických firem na český trh

The Entry Strategy of Selected French Cosmetic Companies in the Czech Market
Anotace:
V první kapitole práce popisuju nezbytné postupy a rozhodnutí při volbě strategie vstupu firem na zahraniční trhy. Ve druhé kapitole uplatňuji veškeré teoretické poznatky uvedené v první kapitole na konkrétním příkladě francouzské kosmetické společnosti L'Oréal, na základě kterých analyzuju strategii vstupu společnosti L'Oréal na český trh. V třetí kapitole vyhodnocuju strategii vstupu společnosti …více
Abstract:
First chapter describes the necessary procedures and decisions in the choice of entry strategy of companies in foreign markets. In the second chapter I apply the theoretical knowledge that are mentioned in the first chapter on a specific example of French cosmetic company L'Oréal, based on which I analyze the entry strategy of company L'Oréal in the Czech market. In the third chapter I evaluate the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Anna Klosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30299