Performing the Machine and the Theatre without Actor – Elie Dominique Dumas
Elie Dominique Dumas
Diplomová práce
Performing the Machine and the Theatre without Actor
Performance stroje a divadlo bez herců
Anotace:
When I started to be interested in art in general, I was immediately fascinated by the emo-tions and the experimental nature that one is confronted within a piece of art. That expres-sion of art has inspired me since before I can remember. I have practiced various concepti-ons and had a variety of experiences in the world while trying to change our vision and state of mind. These experiences of form …víceAbstract:
Když jsem se začínal zajímat o umění, ihned jsem byl fascinován emocemi a zkušenostmi, které vám Umění může přinést. Vliv umění mne inspiroval odjakživa. Prozkoumával jsem mnohé zkušenosti a koncepty světa ve snaze změnit naše vize a stav mysli. Zkušenosti s formou a prostorem v umění vytvářejí nový svět v naší mysli, což je ideální způsob k procítění emoce Uměleckého Díla.V dnešní době je zapotřebí …víceKlíčová slova
performance strojeKlíčová slova
divadlo bez hercůKlíčová slova
emoceKlíčová slova
vnímání uměleckého dílaKlíčová slova
vizuální vnímáníKlíčová slova
performance (umění)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedoucí: Sodja ZUPANC LOTKER
- Oponent: Marta LJUBKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 11. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
O možnostech vnímání divadelního díla
Kateřina Součková -
Vliv textu na vnímání uměleckého díla
Pavlína JAKOUBKOVÁ -
Instalace uměleckého díla jako forma edukace
Dagmar MYŠÁKOVÁ -
Vnímání změn tělesného stavu a jeho vliv na tvorbu a proměnu struktury uměleckého díla
Elena PRUDKÁ -
Možnosti využití uměleckého díla v předškolní edukaci
Marika Štěpánová -
Interaktivní robotické performance a instalace. Performance autonomie strojů v robotickém umění Louise-Philippa Demerse, Billa Vorna a Survival Research Laboratories.
Hana Bělohradská -
Performance z Tuzexu vs. performance ze supermarketu
Cecílie Antůšková -
Live Action performance festivaly
Kristýna Bláhová