Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy – Iva ADAMUSOVÁ
Iva ADAMUSOVÁ
Diplomová práce
Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy
Professional Teaching Portfolio of Primary School Teacher
Anotace:
Diplomová práce je věnována profesnímu portfoliu učitele na prvním stupni základní školy a to hlavně podobě v jaké se v praxi vyskytuje u pedagogů. Na základě odborné literatury bude popsáno profesní portfolio, jeho struktura a v souvislosti se sebereflektivním a sebehodnotícím pojetím portfolia, také syndrom vyhoření, kdy může portfolio posloužit jako prevence. Vymezena je také pedagogická profese …víceAbstract:
The thesis is focused on a professional portfolio of a primary teacher, mainly as it appears in teachers´ practice. On the basis of professional literature there will be described: the professional portfolio and its structure as well as the burnout syndrome in relation to self-reflection and self-evaluation conception of the portfolio, when the portfolio may be its prevention. The pedagogical profession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMUSOVÁ, Iva. Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ