Komparace spotřebního chování generace Y v České republice a v Hongkongu – Stanislav Bílek
Stanislav Bílek
Master's thesis
Komparace spotřebního chování generace Y v České republice a v Hongkongu
Comparison of consumer behavior of Generation Y in Czech Republic and Hong Kong
Abstract:
Cílem diplomové práce je porovnat na základě dat z dotazníkového šetření spotřební chování generace Y (lidé narození v období 1982-2002) v České republice a v Hongkongu. Zvláštní pozornost je věnovaná společenské odpovědnosti a vztahu k ochraně životního prostředí, které začínají hrát důležitou roli ve spotřebním chování. Rozdíly mezi národy jsou zkoumány prostřednictvím dotazníkového průzkumu, kterého …moreAbstract:
This master thesis aims to compare consumer behavior of generation Y (people born in the period 1982-2002) in the Czech Republic and Hong Kong, based on questionnaire data. Special attention is paid to corporate social responsibility and protection of the environment, which begin to play an important role in consumer behavior. The differences between nations are examined through the questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49170
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49170
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Projevy Hofstedeho kulturních dimenzí ve spotřebě jednorázových plastů
Marie Soukupová -
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
Adéla Vacková -
Generační marketing
Nicole Kořínková -
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
Eliška Nezkusilová -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Iva Jančíková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal