Komparace spotřebního chování generace Y v České republice a v Hongkongu – Stanislav Bílek
Stanislav Bílek
Diplomová práce
Komparace spotřebního chování generace Y v České republice a v Hongkongu
Comparison of consumer behavior of Generation Y in Czech Republic and Hong Kong
Anotace:
Cílem diplomové práce je porovnat na základě dat z dotazníkového šetření spotřební chování generace Y (lidé narození v období 1982-2002) v České republice a v Hongkongu. Zvláštní pozornost je věnovaná společenské odpovědnosti a vztahu k ochraně životního prostředí, které začínají hrát důležitou roli ve spotřebním chování. Rozdíly mezi národy jsou zkoumány prostřednictvím dotazníkového průzkumu, kterého …víceAbstract:
This master thesis aims to compare consumer behavior of generation Y (people born in the period 1982-2002) in the Czech Republic and Hong Kong, based on questionnaire data. Special attention is paid to corporate social responsibility and protection of the environment, which begin to play an important role in consumer behavior. The differences between nations are examined through the questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49170
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49170
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Projevy Hofstedeho kulturních dimenzí ve spotřebě jednorázových plastů
Marie Soukupová -
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
Adéla Vacková -
Generační marketing
Nicole Kořínková -
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
Eliška Nezkusilová -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Iva Jančíková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal