Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation – Bc. Aleš Zápotocký
Bc. Aleš Zápotocký
Diplomová práce
Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation
The Tugendhat House: Soft CLIL Lessons at the Lower Secondary Education Level in Regard to Pupil Motivation
Abstract:
This thesis deals with the CLIL method (with its variant called soft CLIL specifically) and its application into the lessons of the German language at the lower secondary school level. CLIL is here observed through the scope of motivation. Lesson with activities based on the principles of CLIL were created and within an action research was examined what motivational potential these CLIL lessons and …víceAbstract:
Jádrem diplomová práce je metoda CLIL (konkrétněji její varianta soft CLIL) a její aplikace v hodinách německého jazyka na základní škole. Na CLIL je v této práci nahlíženo z pohledu motivace. V rámci práce byly vytvořeny vyučovací hodiny s aktivitami založenými na principech metody CLIL. V akčním výzkumu potom bylo zkoumáno, jaký motivační potenciál tyto soft CLIL hodiny a aktivity pro žáky ZŠ mají …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w8oc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁPOTOCKÝ, Aleš. \textit{Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/aj3kzg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Games in ELT at Lower Secondary Level
Marie Pospíšilová -
Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level
Alena Štěpánková -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová