Bc. Aleš Zápotocký

Diplomová práce

Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation

The Tugendhat House: Soft CLIL Lessons at the Lower Secondary Education Level in Regard to Pupil Motivation
Abstract:
This thesis deals with the CLIL method (with its variant called soft CLIL specifically) and its application into the lessons of the German language at the lower secondary school level. CLIL is here observed through the scope of motivation. Lesson with activities based on the principles of CLIL were created and within an action research was examined what motivational potential these CLIL lessons and …více
Abstract:
Jádrem diplomová práce je metoda CLIL (konkrétněji její varianta soft CLIL) a její aplikace v hodinách německého jazyka na základní škole. Na CLIL je v této práci nahlíženo z pohledu motivace. V rámci práce byly vytvořeny vyučovací hodiny s aktivitami založenými na principech metody CLIL. V akčním výzkumu potom bylo zkoumáno, jaký motivační potenciál tyto soft CLIL hodiny a aktivity pro žáky ZŠ mají …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta