Anna Nefodova

Bachelor's thesis

The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH

Dopad digitálního marketingu na rozvoj elektronického obchodování skupin obchodníků s módou: Případ Dior, Prada a LVMH
Abstract:
Tato bakalářská práce si marketing traffic, digital marketing, ekladla za cíl prozkoumat slabé a silné stránky nástrojů digitálního marketingu se zaměřením na platformy sociálních médií pro zlepšení efektivity elektronického obchodování společností Dior, Prada a Louis Vuitton. K dosažení tohoto cíle byly ke strukturov ání této studie použity kvalitativní a kvantitativní metody. Za účelem získání potřebných …more
Abstract:
This bachelor thesis attempts to examine the weak and strong aspects of digital marketing tools with the focus on social media platforms for improving the ecommerce efficiency of Dior, Prada and Louis Vuitton. The methods preferred were the use of both qualitative and quantitive methods for structuring this study. In order to gather necessary data on construction of the theoretical part, the author …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Marija Zlatić
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82838