The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH – Anna Nefodova
Anna Nefodova
Bakalářská práce
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Dopad digitálního marketingu na rozvoj elektronického obchodování skupin obchodníků s módou: Případ Dior, Prada a LVMH
Anotace:
Tato bakalářská práce si marketing traffic, digital marketing, ekladla za cíl prozkoumat slabé a silné stránky nástrojů digitálního marketingu se zaměřením na platformy sociálních médií pro zlepšení efektivity elektronického obchodování společností Dior, Prada a Louis Vuitton. K dosažení tohoto cíle byly ke strukturov ání této studie použity kvalitativní a kvantitativní metody. Za účelem získání potřebných …víceAbstract:
This bachelor thesis attempts to examine the weak and strong aspects of digital marketing tools with the focus on social media platforms for improving the ecommerce efficiency of Dior, Prada and Louis Vuitton. The methods preferred were the use of both qualitative and quantitive methods for structuring this study. In order to gather necessary data on construction of the theoretical part, the author …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82838
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEFODOVA, Anna. \textit{The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/aj8nbq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82838
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Tvorba a provoz elektronického obchodu
Jiří Juřica