Ivan Chválny

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy

Concept of communications strategy in sports nutrition industry
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro český e-shop působící na trhu sportovní výživy. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu, zvláštní důraz je kladen na oblast marketingové komunikace. V druhé části práce je již klasický koncept marketingového plánu aplikován na zvolenou firmu a reálné tržní prostředí …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis was to design a marketing and communications strategy for Czech e-shop doing business in sports nutrition market. Necessary theoretical minimum allowing to develop a marketing plan is presented in the first part of the thesis, the main emphasis is placed on marketing communications. In the second part the traditional conception of marketing plan is applied on a selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48800