Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model. – Petr Coufal
Petr Coufal
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model.
Customer satisfaction of production organization. Kano model.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu spokojenosti zákazníků určené výrobní organizace. Analýzu provést na základě modelu profesora Kano. BP koncipovat jako zprávu pro vedení organizace o spokojenosti zákazníků tak, aby byla využitelná pro přezkoumání QMS vedením organizace.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2010
Thesis defence
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.